Monday, February 23, 2009

My eye sight

Mata aku semakin bermasalah. Aku tak dapat baca tulisan kat whiteboard. Aku tak dapat baca menu makanan yg digantung sdgkan Tan dan Azri boleh baca clearly. Aku tak dapat nampak muka si Aizat jambu waktu dia menuju ke arah kitorg kat COE foodcourt, aku ingatkan mat bangla mane tah. Dan waktu memandu aku tak nampak ade moto kat belakang lalu terlanggar waktu reverse. Dan waktu buat survey-traversing value yg aku bace byk error menyebabkan misclosure sebanyak 2 minit. (better than other groups yg misclosure sbyk 5 deg). Dan setiap kali aku membaca perkataan-perkataan kat whiteboard kepala aku rase pening. Dan recently waktu badminton training, aku smash tak tepat kat centroid raket aku menyebabkan velocity shuttle tu kurang laju dan friction force menyebabkan velocity shuttle tersebut diminishing. (ape aku merepek ni). Ah tak pe lah, kesimpulannya mata aku dah rosak.

6 comments:

Afifatin Mohd Nook said...

muke familiar..dulu skola mane ea?pakai spec x?y not u g cek mate 2..b4 it getting worst..

Anonymous said...

u don't look nice wearing a spec. so don't wear one. :)

Anonymous said...

apit.. nak duit takgi beli spec.. berapa rm mau?

Ashin said...

sek smktd..batch 2005..sape marshmallow ni??intro

Ashin said...

to xiaoshen: sy pun mmg tak mau pakai spec..susah nak main badminton..hehe

Ashin said...

to angah : tak pe la..tak nak beli spec la..there's always azri and Tan to be my eyes...haha